Britneys nya singel

En god nyhet som jag nyss tog reda på är att idag klockan 13 (svensk tid) släpptes Britneys nya singel. Den heter 3 och är verkligen svängig! Har lyssnat på den minst 10 gånger på rad nu när jag skrivit detta inlägget. Imorgon kommer jag gå runt att sjunga på den hela dagen, så grym är den. Heja Britney!
Dessutom är den svenskproducerad och inspelad här i Sverige, vilket inte gör saken sämre.
Skulle vara riktigt roligt att få se vad ni Britneyfan tycker och tänker om låten? Ge den lite kritik!

Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste tyvärr säga att jag inte gillar den, har lyssnat på den ca 5 ggr och tycker den är tråkig. Sen har de fixat för mkt med hennes röst den låter för overklig så att säga, nää tacka vet jag gamla härliga låtar som (you drive me) crazt, lucky och stronger :)

2009-09-30 @ 10:36:41
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters
Postat av: maria

SKIT BRAAAAAAAAAAAAAAAA!(L)

2009-10-01 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0