Välkommen till min nya blogg!

Vilken tur jag har att jag startade denna blogg just i denna stund! Vet ni varför? Det kom nyss ut nya, fräscha bilder på snygga Britney. Igår, närmare bestämt. Som ni alla säkert förstått genom att titta på bloggnamnet (LoveBritney) så kommer denna blogg att handla om ingen mindre än Britney Spears. Dock så är jag som skriver inget hysteriskt fan, utan gillar Britney för saker hon gjort i livet och ser upp till henne trots att hon gjort snedsteg i livet. Hon är inte mer än människa hon också. Även fast hon är "The Princess of Pop" - kändis alltså - så får hon göra fel i livet, precis som alla andra. Men nu ska vi inte prata mer om det, utan jag ville bara klargöra för er att jag alltså inte är ett hysteriskt galet fan som älskar Britney mer än allt annat i världen.

I alla fall, igår kom det ut fräscha bilder på Britney Spears där hon har en snygg, superfräsch, slimmad poolkropp. Varför all denna hysteri? Var glad för hennes skull, att hon kommit på rätt väg i livet igen och (förhoppningsvis) kan känna sig nöjd med sig själv. Hennes nya kropp är supersnygg tycker jag! För att ha fött 2 barn och varit helt förstörd en period så är den jättefräsch! Visst, den är inte som den var för några år sedan, men samtidigt så ser detta mer hälsosamt ut. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: emlan

hej jag är också en som verkligen älskar britney spears visst är hon snygg jag ville starta en blogg som hete lovebritney med du hade den jag älskar din blogg kramis emlan:) kram kram

2009-08-26 @ 17:03:55
URL: http://lovebritneymusik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0